plusscouts

Plus Scouts (vanaf 22 jaar)

Ben je 22 jaar of ouder, dan kan je lid worden van de Plus Scouts. Plus Scouts zijn leden die het leuk vinden om bij Scouting te blijven, met elkaar leuke activiteiten te doen en zich af en toe in te zetten voor de eigen groep. Scouting APV heeft twee 22+ leeftijdsgroepen waar je lid van kan worden: de Hugo de Groot Stam en de Torenvalken.

Wanneer wordt je lid van één van de twee Plus Scout groepen.

Hugo de Groot Stam

• Hebben ongeveer 24 bijeenkomsten per jaar.
  • De bijeenkomsten zijn overwegend op zaterdagavond in de oneven weken van 20:00 tot 23:00 uur.
  • Basiscontributie € 9,50 per maand.
  • Activiteiten en kampen die geld kosten worden onderling met elkaar betaald.
  • De leeftijd is vanaf 22 jaar.

Torenvalken

• Hebben ongeveer 6 bijeenkomsten per jaar.
  • De bijeenkomsten zijn overwegend op zondag(middag) van 10:00 tot 17:00 uur of op een zaterdagavond van 20:00 tot 23:00 uur, afhankelijk van de activiteit.
  • Basiscontributie € 81,- per jaar.
  • Activiteiten en kampen die geld kosten worden onderling met elkaar betaald.
  • De leeftijd is vanaf 22 jaar.

Voor beide groepen betaal je voor 'het aantal bijeenkomsten per jaar'. Ben je lid van de Torenvalken, maar wil je een keer meedraaien met het programma van de Hugo de Groot Stam, dan is dit altijd mogelijk. Hetzelfde geldt omgekeerd: ben je lid van de Hugo de Groot Stam en wil je een keer een activiteit samen met de Torenvalken doen, dan is dit ook mogelijk.

Ons clubgebouw vindt je hier