PLUS actie 'Spaar je club gezond'

Beste leden, ouders/verzorgers,

Over 2 weken, van zondag 5 september t/m zaterdag 13 november gaat bij PLUS Elbert van den Doel (de PLUS supermarkt in Gorinchem-Oost) de spaaractie 'Spaar je club gezond' van start.

Elke klant ontvangt bij € 10 aan boodschappen en bepaalde actieproducten een sponsormunt. Deze munt kan door de klant geschonken worden aan diverse clubs en verenigingen in en rondom Gorinchem. PLUS zal € 15.000 verdelen naar rato van het aantal ontvangen sponsormunten per club of vereniging.

Wij vragen daarom aan alle leden om hun sponsormunten aan ons te schenken! Uiteraard mag iedereen die geen lid is ook hun sponsormunten aan ons schenken, des te meer munten des te meer geld we ontvangen voor spelmateriaal waarmee we leuke activiteiten kunnen organiseren! Dus bewaar je munten voor de APV en vraag je ouders, opa/oma, buren en iedereen die kent om hun munten aan ons te schenken.

Alvast bedankt!

​Met vriendelijke groet,