Ophalen Oud Papier

Wie komt ons helpen met het ophalen van Oud Papier voor Scouting APV.

Ben je ouder dan 18 jaar en wil jij de vereniging helpen een leuk zakcentje te verdienen, kom dan helpen met het ophalen van Oud Papier. Iedere derde vrijdagavond van de maand gaan we met twee vrijwilligers Oud Papier ophalen. En daar verdienen we jaarlijks toch zo’n € 3.000 mee. Dat geld komt natuurlijk rechtstreeks ten goede aan de vereniging en daar kan dan bijvoorbeeld nieuw materiaal van worden gekocht.

Het ophalen duurt zo’n 2 ½ uur, we starten om 18.15 uur op de Mollenburgseweg (bij de speeltuin). Meestal zijn we rond 20.30 weer klaar. Je moet minimaal 18 jaar zijn en je krijgt een instructie en een veiligheidstraining bij Waardlanden. Die duurt een paar uur op een doordeweekse avond. Daarnaast krijg je van de vereniging veiligheidsschoenen vergoed.

Wij zouden het leuk vinden als jij ons team komt versterken. Meestal ben je hoogstens één à twee keer per jaar aan de beurt, maar uiteindelijk bepaal je natuurlijk zelf wanneer je ons komt helpen. En je hoeft echt geen zware dozen te sjouwen, alles zit in een mini-container op wieltjes (kliko).

Kom ons team versterken, als alle 18-plussers één keer per jaar mee komen helpen dan is het rooster met gemak rond. Als je vragen hebt hoor ik dat graag.

Hieronder de data wanneer we in 2022 Oud Papier gaan ophalen:

• 21 januari
  • 18 februari
  • 18 maart
  • 15 april
  • 20 mei
  • 17 juni
  • 15 juli
  • 19 augustus
  • 16 september
  • 21 oktober
  • 18 november
  • 16 december

Als je interesse hebt, kun je contact opnemen met Albert Oosten (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).