Hugo de Groot Stam (vanaf 22 jaar)

De Hugo de Groot Stam zijn leden van Scouting die ouder zijn dan 22 jaar. Het programma wordt met elkaar bepaald op basis van de interesses van de leden. Denk aan een actieve buitenopkomst zoals een hike met diverse Scoutingtechnieken, een fietsspeurtocht of een kanotocht in de Biesbosch. Maar een gezellige spelletjesavond met een hapje en een drankje of een creatieve activiteit is ook goed mogelijk. Bij iedere activiteit wordt vooraf met elkaar besloten wie het gaat organiseren. Er wordt bij de Hugo de Groot Stam niet bij voorbaat vanuit gegaan dat je aanwezig bent, deelname is vrijblijvend. Als lid help je wel regelmatig mee bij uitdagende activiteiten of evenementen van de groep.

Bestuur                         Michael van Hees, Sonja Burggraaff & Bram Burggraaff

Opkomsttijden            elke zaterdag in een oneven week van 20:00 – 23:00 uur

Contributie                  € 9,50 per maand*

Bekijk ons programma button ons programma

WhatsApp Image 2023 04 25 at 10.13.511

Voor alle vragen over de Hugo de Groot Stam, het programma en de opkomsten, kun je contact opnemen met de Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

Ons clubgebouw vindt je hier

* De contributie is een basiscontributie om lid te zijn van Scouting APV en Scouting Nederland, dat betekent dat activiteiten en kampen die geld kosten onderling met elkaar worden betaald. Het uniform (blouse, das, dasring en badges), dat zo kenmerkend is voor Scouting, zit ook niet bij deze prijs inbegrepen.