Wallenactie

Aankomende zaterdag, 19 maart, is weer de landelijke opschoondag, ofwel 'Nederland Schoon'.
In Gorinchem wordt ook meegedaan aan deze landelijke opschoondag. We zullen aan de slag gaan met knijpstokken en vuilniszakken om de binnenstad van Gorinchem weer een stukje schoner te maken.
Als APV zullen we ook weer deelnemen aan deze actie en zullen wij ons weer focussen op het schoonmaken van de Gorinchemse wallen.
Iedereen is van harte uitgenodigd om mee te komen te helpen. Voor de Tijgerwelpen, Jaguarwelpen, Junior Scouts en Scouts zal dit programma ter vervanging zijn van de normale opkomst. De Bevers zullen niet deelnemen aan de wallenactie in de stad, maar hebben gewoon een normale opkomst. Iedereen vanaf Explorerleeftijd wordt natuurlijk ook gevraagd om te komen helpen!
We verzamelen om 9:45 uur bij de Bibliotheek in Gorinchem. De wallenactie is om 12:30 uur afgelopen en iedereen kan om deze tijd weer bij de bibliotheek worden opgehaald/naar huis toe.

Tot zaterdag!