scoutshop

Scoutshop Scouting APV

Word je lid bij Scouting APV of ga je over naar een volgende leeftijdsgroep (speltak)? Dan is het tijd om een uniform aan te schaffen! Het uniform bestaat uit een blouse met badges en een das met een dasring.

Hoe je uniform eruit moet komen te zien hangt af van de speltak waar je lid bent/wordt. We zetten het hieronder even voor je op een rijtje.

Speltak (leeftijd) Benodigde installatiematerialen
Bevers (5-7) Rode blouse, speltakteken Bevers, installatieteken, groepsbadge, naambandje APV, groepsdas, dasring
Tijgerwelpen (7-10) Groene blouse, speltakteken Welpen, installatieteken, groepsbadge, naambandje APV, groepsdas, dasring, zakboekje Welpen
Jaguarwelpen (7-10) Groene blouse, speltakteken Welpen, installatieteken, groepsbadge, naambandje APV, groepsdas, dasring, zakboekje Welpen
Junior Scouts (10-12) Groene blouse, speltakteken Scouts, installatieteken, groepsbadge, naambandje APV, groepsdas, dasring, zakboekje Scouts
Scouts (12-15) Beige blouse, speltakteken Scouts, installatieteken, groepsbadge, naambandje APV, groepsdas, dasring, zakboekje Scouts
Explorers (15-18) Brique blouse, speltakteken Explorers, installatieteken, groepsbadge, naambandje APV, groepsdas, dasring
Roverscouts (18-22) Brique blouse, speltakteken Roverscouts, installatieteken, groepsbadge, naambandje APV, groepsdas, dasring
Hugo de Groot Stam (22+) Brique blouse, speltakteken Hugo de Groot Stam, naambandje Hugo de Groot Stam, installatieteken, groepsbadge, naambandje APV, groepsdas, dasring
Torenvalken (22+) Brique blouse, speltakteken Torenvalken, naambandje Torenvalken, installatieteken, groepsbadge, naambandje APV, groepsdas, dasring
Optioneel voor alle speltakken

APV T-shirt, hoodie en sweater

Nederlands vlaggetje

Jubileumshirt, jubileumbadge

Binnen de APV verkopen we al deze hierboven genoemde spullen zelf, met uitzondering van nieuwe blouses. We verkopen alleen tweedehands blouses. Nieuwe blouses kun je kopen in de online scoutshop op https://scoutshop.nl of in één van de fysieke scoutshop locaties. De dichtstbijzijnde locaties zijn in Utrecht en Rotterdam.

Kraampje

Op zaterdag 23 september 2023 zullen we weer met een kraampje op het clubgebouw staan om alle materialen te verkopen. Je kunt dan makkelijk voor jouw installatie alle spulletjes inslaan. Op deze dag is het ook mogelijk om nieuwe blouses te kopen. Er zullen pasmodellen klaarliggen, waarna je je maat blouse kunt doorgeven. Daarna zullen alle bestelde blouses collectief worden ingekocht, dat scheelt weer verzendkosten en is beter voor het milieu. De prijzen van de blouses zijn gelijk aan de prijs van de blouse in de reguliere scoutshop.

Je kunt bij het kraampje contant of via een betaalverzoek betalen.

Bestellen

Je kunt de installatiematerialen bestellen door een mail te sturen naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Via de mail wordt afgestemd waar en wanneer je de items op kunt halen. Betalen kan contant of middels een betaalverzoek, er kan helaas niet gepind worden.

Tweedehands blouses

Ons aanbod aan tweedehands blouses wordt bepaald door de mogelijkheid die we hebben om tweedehands blouses in te kopen. We kopen blouses die in goede staat zijn in bij degenen die hun blouse aan ons willen verkopen. Wij geven je hiervoor € 15,-. Met de blouse kunnen we vervolgens iemand anders blij maken, die ook € 15,- voor deze blouse betaalt. Het actuele aanbod aan tweedehands blouses vind je hieronder.

Categorie Kleur Maat Aantal
 Kinderen Rood 128 2
    134 2
    140 1
  Groen 128 1
    134 3
    140 2
    146 6
    152 4
    158 4
  Beige 152 1
    170 1
    176 1

Wil je een tweedehands blouse kopen of verkopen? Neem dan contact met ons op via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Maattabel_scoutfits.PNG

Assortiment

De prijzen van al onze items vind je hieronder. Wil je alle benodigde items voor je uniform in één keer bestellen? Kies dan voor een installatiepakket. Je moet bij dit pakket alleen nog wel aangeven welke soort dasring je wilt hebben (rond of driehoek). Dit pakket bevat alle vereiste items zoals hierboven aangegeven, behalve de blouse.

Knipsel.PNG

Knipsel20.PNG

Knipsel30.PNG

Installatie